לחוזרים ארצה: אל על בסדרת הקלות והשוואת מחירים

איתי גדסי No Comments on לחוזרים ארצה: אל על בסדרת הקלות והשוואת מחירים

ברקע העובדה כי מדינת ישראל נמצאת בעיצומו של אירוע קשה אנשי אל על באוויר ובקרקע, בארץ ובעולם ממשיכים להפעיל את לוח הטיסות, להבטיח את הגשר האווירי לישראל וממנה, וכמו כן, להוסיף טיסות תגבור מיוחדות להבאת ישראלים מרחבי העולם ארצה

מטוס אל על
צילום: יוסי אלוני פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת אל על מבקשת לעדכן את הציבור ברקע העובדה כי מדינת ישראל נמצאת בעיצומו של אירוע קשה, כואב וקשה מנשוא, אשר במהלכו לדבריהם, אנשי אל על באוויר ובקרקע, בארץ ובעולם, עושים את מירב המאמצים להמשיך ולהפעיל את לוח הטיסות, להבטיח את הגשר האווירי לישראל וממנה, וכמו כן, להוסיף טיסות תגבור מיוחדות להבאת ישראלים מרחבי העולם ארצה, ככל שיכולתנו מאפשרת.

יצוין, כי לאור האירועים מרבית הטיסות עד סוף השבוע הנוכחי (13/10/23) מישראל ולישראל מלאות, למעט מושבים בודדים האוזלים אף הם. מושבים אלו מוקצים בעדיפות ראשונה, למשפחות שיקיריהם נפגעו בארץ וחייבים להגיע ארצה בדחיפות ולאנשים אשר נקראו להתגייס וחיוניים ללחימה.

מוקד השירות שלנו מקבל עשרות אלפי פניות ביום. אנו מנסים לסייע לכל לקוחותינו מהר ככל שניתן. חשוב להדגיש כי קיימים ערוצים נוספים בהם ניתן לברר ולהזמין טיסה, כגון אפליקציית אל על, אתר אל על וכן אצל סוכני הנסיעות. פניה בערוצים מקבילים תסייע לנו להתמקד בהגשת סיוע חיוני לאנשי המילואים ולבני המשפחות וכן במקרים הומניטאריים דחופים.

מאלעל נמסר: אנו מבקשים מכם, לקוחות יקרים, להתאזר בסבלנות, במיוחד לאור העומס שנוצר בשל ההחלטה על ביטול טיסות אשר תופעלו על ידי חברות התעופה הזרות שהחליטו לא לטוס לישראל בעקבות המצב הביטחוני. אנו מוסיפים בכל יום טיסות תגבור למספר יעדים בעולם ומפרסמים זאת במגוון ערוצים: באתר אל על, ברשתות החברתיות, אצל סוכני הנסיעות ובתקשורת. עד עתה נוספו למעלה מ-15 טיסות תגבור בהן הטסנו אלפי אנשים לצד עשרות אלפים שהטסנו בטיסות המתוכננות.

לטענת חברת התעופה הישראלית, כוח האדם בחברה פועל במתכונת מצומצמת כאשר רבים מאנשינו גויסו לשירות מילואים בכל הזרועות של צה"ל ואחרים מתמודדים עם אובדן קשה.

נבקש להדגיש את הנקודות הבאות: מרכזי השירות פועלים תחת עומס של עשרות אלפי פניות. מוקדי השירות תוגברו על ידי מתנדבים ומוקדי חוץ במטרה לתת מענה לפניות. אנו עושים כל שביכולתנו להביא ארצה את הפונים אלינו, לרבות מי שטיסותיהם בוטלו על ידי החברות הזרות. אל על מעניקה תיעדוף למגויסים ולמשפחות הפצועים, הנעדרים והנרצחים וזאת על בסיס המקומות הפנויים שיש על הטיסות.

הזמנות לטיסות ניתן לבצע באמצעות אתר ובאפליקציית אל על ודרך סוכני נסיעות. אנו מפרסמים כל טיסה שמתווספת למערכת הטיסות. אנא עקבו אחר הפרסומים. נזכיר כי פעולות רבות ניתן לבצע באופן עצמאי באתר ובאפליקציית אל על לרבות ביטולי טיסה וקבלת שוברים למימוש עתידי. הוקם דף מידע ייעודי המתעדכן כל העת.

בפעולות הדורשות שיח עם אנשי השירות דוגמת הזזת מועד טיסה, נבקש לגלות סבלנות לקבלת מענה בכל אמצעי התקשורת הקיימים – טלפונית, דרך ואטסאפ או דרך המסנג'ר. לאור המצב הביטחוני, פורסמה מדיניות מקלה המאפשרת גמישות בשינוי ובביטול, וכן הוצאנו מחירון מיוחד ובו מחירים קבועים.

המחירון: ביעדים עד לשעתיים טיסה – עד 299 דולר לכיוון. ביעדים מעל שעתיים טיסה ועד לשש שעות טיסה – עד 499 דולר לכיוון. ביעדים מעל שש שעות טיסה – עד 899 דולר לכיוון. ימים קשים עוברים על מדינת ישראל ואנו באל על עושים כל האפשר על מנת לתחזק את הגשר האווירי למדינה ולעולם!



0 תגובות